کد خبر: ۸۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 23
شفاآنلاین:اجتماعی>رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان خمین خبر داد و گفت: این متهمان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی شناسایی و بازداشت شدند.
به گزارش شفاآنلاین:سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان خمین، گفت: این متهمان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی شناسایی و بازداشت شدند و در بازرسی از خودروی آنها 113 کیلوگرم حشیش کشف شد.
این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در خصوص یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر به نام "ع" مشخص شد که وی با همدستی 2 برادر به نام های "ف" و "ر" اقدام به قاچاق مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از شهرستان های جنوبی کشور به تهران می کند و قرار است پس از عبور از شهرستان خمین، محموله مذکور را به تهران منتقل کند.
 
وی افزود: بلافاصله نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیم های عملیاتی برای دستگیری متهمان به شهرستان خمین اعزام شده و پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، محورهای مواصلاتی این محدوده تحت کنترل و نظارت قرار گرفت.
 
بخشنده، عنوان داشت: در بررسی های انجام شده ماموران موفق شدند خودروی کامیون متهمان را که مواد مخدر را تحت پوشش گوشت منجمد منتقل می کرد، شناسایی کنند و برای دستگیری متهمان و توقف خودروی مذکور اقدام کردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، تصریح کرد: در یک عملیات گسترده و ضربتی، خودروی متهمان در روستای "میانرودان" متوقف و پس از هماهنگی قضائی محموله بار آن که 113 کیلوگرم حشیش به صورت 31 بسته بندی کوچک در لوله های یک متری جاسازی شده بود، کشف شد.
 
وی اظهار داشت: متهمان دستگیر و به همراه خودروی کامیون توقیفی برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر "خمین" منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند.برنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: