کد خبر: ۸۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 21
شفا آنلاین>اجتماعی>فرمانده انتظامی تویسرکان از دستگیری دو جاعل پول در این شهرستان خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، «محمد معصومی» روز چهارشنبه بیان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی از سوی شهروندان تویسرکانی مبنی بر استفاده و خرید کالا با چک پول و اسکنانس‌های تقبلی توسط افرادی ناشناس و غیربومی شهرستان، موضوع مربوطه بلافاصله برای انجام اقدامات لازم در دستور نیروهای انتظامی این شهرستان در کلانتری 11 قرار گرفت.
 
وی اظهار کرد: با اطلاع از منبع آگاه درباره مشاهده دو نفر ناشناس که قصد خرید با اسکناس‌های جعلی را داشتند، جاعلان توسط کسبه شناسایی می‌شوند، که پس از شناسایی متواری می‌شوند.
 
فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: پس از آن و با رصد گزارش منابع از سوی مأموران کلانتری 11 و با گشت‌زنی‌های نامحسوس در نهایت دو نفر جاعل اسکناس در شهر که قصد فرار داشتند در خیابان شریعتی شناسایی و دستگیر شدند.
 
معصومی عنوان کرد: دو جاعل به کلانتری 11 منتقل شده و پس از بازرسی‌های انجام شده از آن‌ها تعداد 9 قطعه چک پول جعلی یک صد هزار تومانی کشف می‌شود.
 
وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌ها با اعتراف به بزه ارتکابی به خرید در سطح شهرستان توسط چک پول‌های جعلی از مغازه داران اعتراف کردند.
 
فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: در این رابطه کسبه و مالباختگان با مراجعه به کلانتری جاعلان را شناسایی کردند و در نهایت پرونده متهامان تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
تویسرکان یکی از شهرستان‌های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: