کد خبر: ۸۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 17
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گفت: بزودی تعداد زیادی از امدادگران فعال جمعیت هلال احمر در قالب فرآیندهای استخدامی، جذب و در بخش های عملیاتی سراسر کشور بکار گرفته می شوند.
 به گزارش شفا آنلاین، از جمعیت هلال احمر، حسن ابوالقاسم گرجی با بیان اینکه منابع انسانی، مهمترین سرمایه های جمعیت هلال احمر هستند، از افزایش 25 درصدی بند «سایر» شاغلان قراردادی پایگاه های امداد ونجات و 15 درصدی شاغلین قراردادی شعب سراسر کشور خبر داد.
وی گفت: استراتژی اصلی معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر، ارتقاء توان مالی سرمایه های انسانی جمعیت بویژه در بخش های عملیاتی امداد و نجات است که در شعب و پایگاه های امداد و نجات به عنوان نیروهای صف فعال هستند و خدمات انسان دوستانه بی منت ارائه می دهند.
گرجی با تاکید بر ضرورت تقویت پایگاه های امداد و نجات و شعب جمعیت هلال احمر از جذب نیروهای جدید با همین هدف خبر داد و افزود: بزودی تعداد زیادی از امدادگران فعال جمعیت هلال احمر در قالب فرآیندهای استخدامی، جذب و در بخش های عملیاتی سراسر کشور بکارگیری می شوند که با این اقدام بسیاری از مشکلات استانی بویژه در حوزه اجرایی رفع خواهد شد.
اکنون 51 هزار امدادگر دوره دیده تخصصی در کشور بدون شرایط استخدام، در حال انجام فعالیت های امدادی هستند.
470 پایگاه امداد ونجات جاده ای در کشور وجود دارد.
پیش از این سیدامیر محسن ضیایی رییس جمعیت هلال احمر بر ضرورت حضور دو امدادگر رسمی در هر پایگاه امداد ونجات جاده ای تاکید کرده بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: