کد خبر: ۸۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 11
شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اعطای وام و تسهیلات به بازنشستگان از ماه آینده از طریق بانک رفاه خبر داد و گفت: امیدوارم این وام‌ها بتواند بخشی از مشکلات بازنشستگان را حل کند.

  به گزارش شفا آنلاین، سید تقی نوربخش دیروز در مراسم پیاده روی بزرگ بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: هنوز بازنشستگان مشکلات معیشتی دارند و سعی می‌کنیم با افزایش سال به سال مستمری‌ها و سایر مزایا خلأهای موجود را جبران کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: تا پایان سال دو بیمارستان جدید دیگر نیز افتتاح خواهد شد. وی با اعلام این خبر که سال آینده نیز میزان مستمری‌ها بیش از نرخ تورم افزایش خواهد یافت، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم در برنامه ششم توسعه و بودجه سال 95 ردیفی اختصاص یابد که از طریق آن شاهد افزایش مستمری‌ها باشیم.

افزایش 3 برابری هزینه مراقبت‌های پزشکی بازنشستگان
همچنین در این مراسم ناهید حیدری، مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ نیز گفت: هزینه نگهداری، مراقبت‌های پزشکی- درمانی، حمایتی و امکانات رفاهی سالمندان و بازنشستگان 3 برابر بیشتر از گروه‌های دیگر اجتماعی است و با ورزش صحیح، سلامت وشادابی سالمندان و بازنشستگان تضمین می‌شود.

وی افزود: بر اساس آمار موجود جمعیت سالمندان در ایران هم‌اکنون بیش از 6 میلیون و 200 هزار نفر است که طی 6 سال آینده یعنی در سال 1400 این جمعیت به حدود 10 میلیون نفر خواهد رسید. وی افزود: از جمعیت 6 میلیونی سالمندان بیش از 2 میلیون و 700 هزار نفر تحت پوشش حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی هستند و بیش از 263 هزار نفر تحت پوشش اداره کل غرب تهران هستند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: