کد خبر: ۷۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 02
شفا آنلاین>سلامت>در حال حاضر هیچ طرحی برای تاسیس داروخانه‌‌های زنجیره‌ای تحت عناوین مختلف مورد تایید دولت و نمایندگان داروسازان در انجمن داروسازان ایران نیست.
به گزارش شفا آنلاین،سید مهدی سجادی دبیر انجمن داروسازان ایران در خصوص تاسیس داروخانه‌های زنجیره‌ای گفت: اخیرا اشخاص حقیقی و حقوقی با ثبت شرکت؛ برگزاری جلسات‌؛ تشکیل گروه در فضای مجازی و غیره اقدام به عضو گیری و تبلیغ برای تاسیس داروخانه‌های زنجیره‌ای می‌کنند.

وی افزود: این داروخانه‌ها تحت عناوین مختلفی همچون فرانچایز‌؛ همبسته و مدرن معرفی می‌شوند که طبق اعلام رسمی سازمان غذا و دارو در حال حاضر هیچ طرح و برنامه‌ای برای تاسیس داروخانه‌های زنجیره‌ای اشاره شده مورد تایید دولت و نمایندگان داروسازان در انجمن داروسازان ایران نیست.

وی تصریح کرد: پیش‌تر نظرات کارشناسی این انجمن در خصوص این موضوع در اختیار سازمان غذا و دارو قرار گرفت تا ضمن ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و استاندارد‌ها در داروخانه بهره‌وری اقتصادی را به همراه داشته باشد.

سجادی خاطرنشان کرد: بدیهی است که کارگروههای تخصصی این انجمن با دعوت از کاشناسان و صاحبنظران هر گونه پیشنهاد در راستای بهبود وضعیت علمی و اقتصادی داروخانه‌ها را مورد توجه قرار خواهند داد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: