کد خبر: ۷۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 29
معاون حقوقی و امور مجلس خبرداد:
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی، از برنامه این سازمان برای تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان یک راهبرد اصلی خبر داد .
و ی گفت: در آینده نزدیک بودجه سال 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد که امیدواریم نظرات کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی در بررسی این قوانین مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شفا آنلاین : عبدالرحمن تاج‌الدین افزود: برنامه ششم توسعه و بودجه سال آینده برای سازمان تأمین اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و می‌توان ظرفیت بسیاری برای ارتقاء خدمات سازمان تأمین اجتماعی در این دو قانون ایجاد کرد و ما در سازمان تأمین اجتماعی باید این توانمندی را داشته باشیم که از این ظرفیت استفاده کنیم.
تاج الدین گفت: از چند ماه قبل تعامل بیشتر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از طریق کمیسیون‌های مختلف مجلس در دستور کار قرار گرفت و این موضوع بویژه در رابطه با کمیسیون‌های مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی با جدیت دنبال شد.
وی ادامه داد: در این جلسات مدیران سازمان تأمین اجتماعی با بیان دغدغه‌های سازمانی نکات و مسائل کارشناسی مورد نظر را با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در میان می‌گذارند و متقابلا نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز نظرات خود را در رابطه با سازمان تأمین اجتماعی مطرح می‌کنند.

تاج الدین با بیان اینکه در معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی برگزاری جلسات مشترک با اعضای کمیسیون‌های مجلس پیگیری می‌شود، افزود: در این راستا جلساتی با اعضای کمیسیون های بهداشت و درمان، اقتصادی، برنامه و بودجه، عمران و اجتماعی مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی گفت: در تمامی این جلسات دیدگاه‌ها و نقطه نظرات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در رابطه با سازمان تأمین اجتماعی را دریافت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و بویژه روسای کمیسیون‌ها به این موضوع تأکید دارند که سازمان تأمین اجتماعی به دور از حاشیه‌ها و مسائل غیر حرفه‌ای و غیرسازمانی در حال فعالیت است و جهت گیری سازمان رو به آینده بهتر و خدمات مناسب تر برای بیمه شدگان و بازنشستگان است.

تاج الدین از تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون‌ها که در این جلسات حضور یافتند تشکر کرد و گفت: مسلماً دیدگاه‌ها و نقطه نظرات این عزیزان در سازمان تأمین اجتماعی پیگیری می‌شود و درخواست ما نیز از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی این است که با توجه به رسالت سازمان تأمین اجتماعی و مأموریت این سازمان و اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند و مخاطب سازمان هستند؛ در بررسی بودجه سال 95 و همچنین برنامه ششم توسعه کشور دیدگاه‌های کارشناسی ارائه شده را مورد توجه قرار دهند تا در آینده شاهد ارتقاء خدمات و کاهش محدودیت‌های سازمان در خدمت مناسب به جامعه باشیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: