کد خبر: ۷۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 24
شفا آنلاین>اجتماعی> رضا عطاران به تهیه کنندگی علی سرتیپی فیلم سینمایی ˝ دراکولا ˝ را جلوی دوربین می برد. فیلمی که درخواست پروانه ساختش به اداره نظارات و ارزشیابی ارسال شده و پیش بینی می شود طی همین هفته پروانه ساخت آن صادر شود.

به گزارش شفا آنلاین، فیلم "دراکولا" سومین تجربه کارگردانی عطاران است که مانند دو فیلم قبلی اش در آن بازی هم می کند. رضا عطاران که پول سازترین بازیگر نیمه اول امسال است در تجربه تازه اش در عرصه بازیگری در فیلم "دراکولا" در نقش یک خون آشام ایفای نقش می کند.


فیلم "دراکولا" داستان خون آشامی است که از جایى ناشناخته به ایران می آید و از بد ماجرا طعمه تازه اش یک معتاد است! این خون آشام بعد از مکیدن خون این معتاد، معتاد می شود و اتفاقات جالب و عجیبى برایش می افتد.

فیلمنامه "دراکولا" توسط رضا عطاران نوشته شده است. ایده "دراکولا" اما سابقه ای به مراتب طولانی تر از فیلمنامه اش دارد. این ایده سالها قبل در شورای فیلمنامه حوزه مطرح شد و قرار بود محمدرضا هنرمند فیلمنامه اش را بنویسد و آن را بسازد.

مدتی بعد با رامبد جوان برای اجرایی کردن این ایده صحبت شد اما نه رامبد جوان و نه محمدرضا هنرمند هیچکدام این پروژه را به نتیجه نرساندند تا سرانجام رضا عطاران با نوشتن فیلمنامه "دراکولا" تولید آن را به جریان بیندازد.پانا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: