کد خبر: ۷۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 24
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس جمهور «قانون تصویب تشریفات (پروتکل) حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیت‌های مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر» را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش شفا آنلاین،این قانون در جلسه علنی مورخ 18 مردادماه 1394 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 4/ 6/ 1394 به تأیید شورای نگهبان رسیده و در تاریخ 23/ 6/ 1394 از سوی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری برای اجرا ابلاغ شده است.

متن این قانون به شرح زیر است:

قانون تصویب تشریفات (پروتکل) حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیت‌های مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر

ماده واحده- تشریفات (پروتکل) حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیت‌های مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر مورخ 22/9/1391 هجری شمسی (برابر با 12/12/2012 میلادی) مشتمل بر بیست و نه ماده و پنج پیوست، به شرح ضمیمه تصویب می‌شود.

تبصره- رعایت اصل یکصد و سی و نهم (139) قانون اساسی در اجرای ماده (21) و اصل هفتاد و هفتم (77) قانون اساسی در اجرای ماده (23) تشریفات (پروتکل) الزامی است.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

تشریفات (پروتکل) حفاظت از دریای خزر در برابر آلودگی ناشی از منابع و فعالیت‌های مستقر در خشکی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط‌زیست دریایی دریای خزر.پانا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: