کد خبر: ۷۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 24
شفا آنلاین>اجتماعی>با فروش بالای فیلم های سینمایی رونق گیشه های سینما همچنان حفظ شد.

به گزارش شفاآنلاین،روزهای پرفروش سینما همچنان ادامه دارد و فروش بالای فیلم های سینمایی به این عرصه رونق زیادی داده است.

فیلم محمد رسول الله (ص)  همچون هفته های گذشته با فروش بالای 6 میلیارد و 200 میلیون و نزدیک شدن به مرز 6 میلیارد و نیم در رأس پرفروش ترین فیلم ها قرار دارد.

در حدود یک ماهی که از اکران بزرگترین پروژه سینمایی ایران می گذرد این فیلم توانسته است در 40 سینمای تهران و 88 سینما در شهرستان فروش فوق العاده ای داشته باشد.

فیلم دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان در 55 روز در 16 سینمای تهران و 10 سینمای شهرستان فروش یک میلیارد و 550 میلیونی در تهران و 770 میلیونی در شهرستان داشته است.

فیلم سینمایی قندان جهیزیه به کارگردانی علی ملاقلی پور نیز توانسته است در یک هفته و در 17 سالن تهران و 13 سالن شهرستان؛ 880 میلیون تومان در تهران و 280 میلیون تومان در شهرستان به فروش رود.
 
فیلم مردن به وقت شهریور به کارگردانی هاتف علیمردانی در 42 روز نمایش فروش یک میلیارد و 200 میلیونی داشته است.

فیلم مزارشریف به کارگردانی حسن برزیده در 12 روز نمایش نزدیک 80 میلیون تومان فروخته و در نهایت فیلم سینمایی دلتنگی های عاشقانه پس از یک هفته نمایش در 16 سالن تهران و 3 روز نمایش در شهرستان توانسته است 45 میلیون تومان بفروشد.

این آمار فروشها نوید یک فصل خوب از لحاظ فروش برای گیشه ها را می دهد.

اکران یک پاییز سال گذشته رکوردهای فروش فیلم های سینمایی را جابجا کرد و باید منتظر ماند و دید پاییز 94 نیز می تواند رکوردی جدید از لحاظ فروش را در سینما به ارمغان آورد.شبکه خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: