کد خبر: ۷۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 23
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس مجتمع دادگاه‌های کیفری یک استان تهران با اشاره به پرونده چهار تبعه غیرمجاز افغانستانی که متهم به آزار و اذیت یک گردشگر خارجی هستند گفت: این پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک (۷۸ سابق) ارجاع شده است.

به گزارش شفا آنلاین،محسن افتخاری در گفت‌وگو  درباره آخرین وضعیت پرونده چهار تبعه افغانستانی غیرمجاز اظهار کرد: تحقیقات مقدماتی این پرونده در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک در حال انجام است.

رئیس مجتمع دادگاه‌های کیفری یک استان تهران توضیح داد: در اینگونه پرونده‌ها، مرحله دادسرا وجود ندارد و تحقیقات مقدماتی پرونده در دادگاه انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، 28 شهریور ماه در یکی از مسیرهای کوهستانی شهر تهران چهار نفر تبعه افغانستانی غیرمجاز یک زن توریست را مورد آزار و اذیت قرار دادند که به دنبال این حادثه فرد مذکور با مراجعه به کلانتری محل به طرح شکایت پرداخت. عوامل کلانتری بلافاصله در صدد شناسایی متعرضین برآمدند و موفق شدند یک نفر از متهمان را که در یکی از نقاط کوهستانی مخفی شده بود، دستگیر کنند. 

در ادامه و طی یک سلسله عملیات خاص پلیسی سه نفر دیگر از متجاوزین که به سمت مرز افغانستان متواری شد بودند مورد شناسایی قرار گرفته و در کمتر از 24 ساعت در یکی از شهرستان‌های مرزی کشور دستگیر و در نهایت هر چهار متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.

نتیجه اقدامات پلیس تهران برای دستگیری چهار مرد متجاوز نیز از طریق پلیس اینترپل به سفارتخانه های مربوطه اعلام شده است.تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: