کد خبر: ۷۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 11
شفا آنلاین>اجتماعی>دومين همايش فرصت‌های فناورانه نفت و گاز، با حضور شرکای بين‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت و معرفی ۱۶ فناوری شاخص حوزه ازدياد برداشت برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین،با توجه به واگذاری مدیریت یکپارچه مخازن به مراکز تحقیقاتی- پژوهشی و دانشگاه‌های کشور قرار است دومین همایش فرصت‌های فناورانه نفت و گاز با محوریت فناوری‌های ازدیاد برداشت برگزار شود که در این همایش ۱۶ فرصت فناورانه مرتبط با مدیریت یکپارچه مخازن به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

این فناوری ها در سه حوزه فناوری‌های ازدیاد برداشت مخزن محور، فناوری‌های ازدیاد برداشت چاه محور، فناوری‌های ازدیاد برداشت تاسیسات محور و محیط زیست، ارائه می شود.

هدف از برگزاری این همایش، زمینه‌سازی برای توسعه شبکه فناورانه صنعت نفت ایران و رسیدن به اهداف برنامه ششم توسعه اعلام شده است. در همین حال پژوهشگاه صنعت نفت در دومین همایش بین‌المللی فرصت‌های فناورانه نفت وگاز، به دنبال ایجاد فرصتی مناسب برای همکاری‌های بیشتر با شرکت های موثر در حوزه انرژی و شرکای بین‌المللی خود در دوران پس از توافق است.

دومین همایش بین‌‏المللی فرصت‏‌های فناورانه در صنعت نفت و گاز، روز چهارشنبه ۸ مهرماه سال جاری با محوریت فناوری‌ های ازدیاد برداشت با همکاری وزارت نفت، وزارت امور خارجه، پژوهشگاه صنعت نفت و مشارکت شرکت‌ های مطرح‌ بین‌المللی، موسسات و دانشگاه‌های معتبر خارجی، نمایندگان اقتصادی و بازرگانی سفارتخانه‌های خارجی، موسسات بین‌المللی مقیم تهران و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در مرکز همایش‌های بین‏ المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.

در این همایش معرفی شرکت OMV و کنسرسیوم دانشگاهی به رهبری دانشگاه  Delft به عنوان شرکای بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت در دستور کار قرار دارد؛ همچنین کنسرسیوم DBUII با عضویت دانشگاه Delft هلند، دانشگاه برگن نروژ، دانشگاه اوترخت هلند، ایمپریال کالج انگلیس و موسسه ملی IMPA برزیل در این همایش حضور دارد و نماینده این کنسرسیوم درخصوص موضوع ازدیاد برداشت و فناوری‌های روز دنیا سخنرانی می کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: