کد خبر: ۷۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 08
شفا آنلاین>اجتماعی>وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سعادت کشور با سیاست رفاهی منسجم صورت می‌گیرد و با تصویب نظام یکپارچه سیاست‌های رفاهی در کمیسیون اجتماعی فرصت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف ایجاد می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین، علی ریبعی در حاشیه هفتمین اجلاس سراسری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش سازمان‌های بیمه‌گر توانسته‌ایم در بخش بیمه موفق باشیم و بخشی از عقب ماندگی‌هایی را که در گذشته وجود داشته است جبران کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه بیمه‌ای نامحدود نیست تصریح کرد: در پرداخت مطالبات بیمه‌ای و درمانی تاخیر ایجاد شد که با دستور رئیس جمهور در هفته آینده بخشی از این عقب ماندگی‌ها جبران می‌شود.

ربیعی تاکید کرد: ارائه خدمات رفاهی به لایحه‌های پایین اجتماعی مانند بیماران خاص، معلولان و زنان سرپرست خانوار باید با یکپارچگی‌های  سیاست‌های رفاهی منسجم در برنامه ششم توسعه  تدوین شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص کمبود منابع و شکل صحیح استفاده از آن تصریح کرد: فقر غذا و درمان دو اصل اساسی نظام رفاهی هستند که با توجه به منابع محدود نتوانسته‌ایم سبد غذایی اقشار محروم را به موقع توزیع کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به محض تامین بودجه همانند دوره‌های قبل سبدهای غذایی اقشار محروم توزیع می شود.

ربیعی در پایان گفت: برنامه مسکن اجتماعی و حمایتی را نیز برای افراد کم درآمد در دستور کار قرار داده‌ایم که به زودی به مرحله اجرا می‌رسد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: