کد خبر: ۷۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 25
شفا آنلاین>سلامت>اطلاعیه سازمان سنجش درباره پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد منتشر شد.
به گزارش شفا آنلاین،حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش  اظهار داشت: دانشگاه و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی بر اساس ابلاغیه‌ای شماره 21.96474 مورخ 24 مرداد ماه وزارت علوم و فناوری می‌توانند به طور مستقیم بر اساس فراخوان خاص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مربوط از سال تحصیلی 94-95 بر اساس آیین نامه مصوب برای هر یک از دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد نسبت به پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان اقدام نمایند. 
 
وی افزود: اطلاعیه‌ای سازمان سنجش درباره پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در سال تحصیلی 94-95 در روز یکشنبه اول شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش دیروز دوم شهریور ماه نیز منتشر شده و در روز دوشنبه نهم شهریور ماه هفته آینده منتشر خواهد شد. 
 
توکلی در ادامه گفت: متقاضیان می‌بایست از طریق فراخوان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در تاریخ مقرر که توسط دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده اعلام می‌شوند برای اخذ پذیرش تا 31 شهریور ماه اقدام نمایند. 
 
وی در پایان گفت: کلیه متقاضیان لازم است جهت کسب هر گونه اطلاعات در خصوص پذیرش به سایت دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده مراجعه کنند و در صورت عدم اطلاع رسانی از طریق سایت اینترنتی دانشگاه می‌توانند مستقیما به دانشگاه و موسسات پذیرنده مراجعه نمایند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: