کد خبر: ۷۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 31
شفا آنلاین>اجتماعی>نیویورک تایمز در هفته گذشته از ۱۰ کتاب غیرادبی به‌عنوان پرفروش‌ترین آثار نام برد که در میان این آثار زندگینامه «ملاله» دختر افغانستانی ترور شده به دست طالبان نیز به چشم می‌خورد. به گزارش مهر کتاب «غارت و فریب» نخستین کتاب این لیست است.

به گزارش شفا آنلاین،این اثر مجموعه مصاحبه‌هایی بی‌پرده است که در یک برنامه زنده رادیویی درباره مهاجرت‌های غیرقانونی و بدهی‌های مالیاتی دولتمردان صورت گرفته است. کتاب «فضای خالی میان جهان و من» به قلم تا نی‌شی در رده دوم است. این کتاب روایتی مستند از زندگی یک روزنامه‌نگار در حاشیه اقیانوس اطلس است که با مراقبه و مدیتيشن با دنیای اطرافش ارتباط می‌گیرد.

کتاب «پسران در قایق» به قلم دانیل جیمز براون در جایگاه سوم فهرست پرفروش‌های غیرادبی قرار دارد. این کتاب روایتی از هشت قایقران حرفه‌ای است که برای کسب مدال المپیک ‌سال ۱۹۳۶ برلین سخت تلاش می‌کنند تا نام‌هایشان را در تاریخ ورزش جهان ماندگار کنند.

اریک لارسون با کتاب «شیطان در شهر سفید» چهارم جدول است. روایتی از ملاقات یک معمار معروف با یک قاتل زنجیره‌ای در نمایشگاه جهانی شیکاگو در ‌سال ۱۸۹۳ است. کتاب «عجیب‌و غریب‌ترین‌ها در اینترنت» نوشته فلیسیا دی در رده پنجم ایستاده، کتابی که روند ستاره‌ شدن افراد از طریق وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را بررسی می‌کند.


«رمانس مدرن» نوشته اریک کلینگ برگ و عزیز انصاری در زمینه جامعه‌شناسی، «مرده ضعیف» نوشته اریک لارسون که داستان یک کشتی مسافربری با نام لوسیتانیاست که در ‌سال ۱۹۱۵ غرق شد و سرنشینانش سرنوشت نامعلومی پیدا کردند را روایت می‌کنند ششم و هفتم جدول هستند.


کتاب «برادران رایت» نوشته دیوید مک کالو با داستانی درخصوص خالق یک دوچرخه هشتم است، «جاودانگی» نوشته اتول گاونده نهم و بالاخره «من ملاله هستم» به قلم کریسیتا لمب قرار گرفته است. این کتاب روایت زندگی ملاله یوسف‌زی دختر افغانستانی است که در راه مبارزه برای ادامه تحصیل به دست طالبان ترور شد.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: