کد خبر: ۷۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 22
شفا آنلاین>اجتماعی>شهردار منطقه 21 از هفتمین جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها ویژه بانوان خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،جمال بافرانی شهردار منطقه 21  اظهار کرد: جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها به یکی از گرایش‌های هنری می‌پردازد که در پیوند با نقاشی و مجسمه سازی و به بیانی متفاوت می‌انجامد، این هنری شکل یافته از مواد دور ریختنی و پسماندهای شهری است.

وی ادامه داد: در این جشنواره آثار هنری متشکل از مواد دور ریز با نگاه خلاق و پر توان زنان هنرمند ساخته شده است.

بافرانی به تقویت باورها و ارزش‌های دینی در این  جشنواره اشاره کرد و گفت: این اقدام سبب تقویت باورها  و ارزش‌های دینی از جمله روحیه قناعت و صرفه جویی شده و تاثیر بسزایی بر درک و نگرش آنان بر جامعه و محیط زیست می‌گذارد و در هفتمین جشنواره بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها بر آن هستیم تا با استفاده از زبان هنر بتوانیم بر دور ریزها مواد خانگی زبان دیگر ببخشیم.

شهردار منطقه 21 تصریح کرد: ترویج فرهنگ خود باوری، اعتماد به نفس و پرهیز از تجمل گرایی، صرفه جویی با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف شناسایی و معرفی توانمندی‌ها و در نهایت تحقق رویکرد آسمان آبی و زمین پاک است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 گفت: مخاطبین این جشنواره دختران و بانوان محلات مناطق 22 گانه هستند و در قالب طراحی و ساخت مجسمه، تکه‌ چسباندنی، عروسک‌های پارچه‌ای، تزیین منزل (اتاق  کودک، اتاق نوجوان، سالن نشیمن، آشپزخانه) و... فعالیت می‌کنند.

گفتنی است این جشنواره از 19 مرداد ماه آغاز و تا مهر ماه ادامه می‌یابد و علاقمندان جهت تحویل آثار خود می‌توانند به دبیرخانه‌های واقع در خانه‌های خانواده و سبک زندگی مستمر در ادارات امور بانوان مراجعه نمایند.
برچسب ها: شهردار ، نقاشی ، مجسمه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: