کد خبر: ۷۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 16
معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی:
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم تعیین راهبردهای سازمان در دوران پسا تحریم تأکید کرد و گفت: این راهبردها بایستی در ستاد سازمان مشخص شود و در تصمیم گیری ها باید تمام جوانب را مورد توجه قرار دهیم.
به گزارش شفا آنلاین : نجات امینی در اولین جلسه ستاد همکاری‌های بین‌المللی سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم هماهنگی کامل تمامی بخش‌های سازمان تأکید کرد و اظهار داشت: در هر یک از راهبردهای سازمان ممکن است یکی از بخش‌های سازمان محور فعالیت‌ها باشد و سایر بخش‌ها در کنار یکدیگر تکمیل کننده فعالیت‌ها باشند.
وی بر استفاده از فرصت بدست آمده در به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای برای توسعه اقتصادی و بهبود عملکرد حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد و گفت: حوزه اقتصادی تأمین اجتماعی جایگاه ارزشمندی در اقتصاد ملی دارد و متأثر از فضای اقتصادی است.
نجات امینی ادامه داد: امیدواریم با رونق اقتصادی کشور زمینه برای بهبود و ارتقاء فعالیت اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی نیز فراهم شود و امکان همکاری‌های اقتصادی بین‌المللی سازمان نیز بیش از گذشته فراهم شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: