کد خبر: ۷۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 13
عضو هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی:
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>محسن سرخو،‌ عضو هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی از پروژه هزار واحدی برج‌های شمس تبریز در استان آذربایجانشرقی بازدید کرد.

به گزارش شفاآنلاین : مهندس محسن سرخو در بازدید از پروژه برج‌های شمس تبریز با تأکید بر مدیریت صحیح منابع و مصارف تأمین اجتماعی،‌ صیانت از منابع سازمان را صیانت از منافع بیمه شدگان و شرکای اجتماعی دانست و افزود: با تسریع در روند ساخت و بهره برداری پروژه های در دست احداث زمینه ارتقاء کیفیت خدمات سازمان فراهم می‌شود.

عضو هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، ضمن ارزیابی روند ساخت این پروژه و درصد تکمیل آن در مراحل مختلف، از عدم پیشرفت مطلوب این پروژه با توجه به اراده مدیران عالی سازمان مبنی بر نهایی شدن آن، ‌انتقاد و مواردی را در راستای تسریع فرآیند ساخت و تکمیل پروژه مزبور به مجریان امر متذکر شد.

وی ضمن تأکید بر پیگیری مستمر در تمام مراحل تکمیل این پروژه، گفت: باید گزارش جامعی از کاستی‌های موجود  ارائه گردد تا چنانچه در هر یک از بخش‌ها و تأمین منابع و ... وقفه ای وجود داشته باشد،‌تمهیدات لازم مد نظر قرار گیرد.

سرخو تصریح کرد،‌ این مجتمع به لحاظ وسعت و موقعیت خاص جغرافیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و می تواند نمادی از توانمندی‌های سازمان تأمین اجتماعی باشد.

وی در ادامه این بازدید ‌همچنین از زمینهای در تملک سازمان در شهر تبریز بازدید کرد و خواستار پیگیری پیشنهادات ارائه شده و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آنها در جهت ایجاد ارزش افزوده شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: