کد خبر: ۷۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 10
شفا آنلاین>اجتماعی>17 مرداد، روز خبرنگار، یادآور اراده مردان و زنانی است كه برای بازگویی حقايق، پرچم مقدس اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند.
به گزارش شفا آنلاین، روز خبرنگار فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای همچون شهيد محمود صارمي و خيل پرشماري از خون‌نگاران ٨سال دفاع مقدس كه در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم جانان كردند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز استان كه در جهت استيفاي مطالبات شهروندان و صيانت از كرامت انساني از هيچ كوششي فروگذار نمي‌کنند.بي‌ترديد تعهد، بصیرت، روشنگری، بیان حقايق، نقد منصفانه و سازنده با در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام از ويژگي‌های بارز خبرنگاران متعهد است.

واقعيت آن است كه بخش عظيمي از تحولات اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و سياسي جوامع مرهون تلاش حرفه‌اي خبرنگاران است. در دنياي معاصر خبرنگاران به‌عنوان پل ارتباطي مردم و مسئولان در فرآيند انتقال و انعكاس مطالبات مشروع شهروندان و همچنین تبيين عملكرد مسئولان نقشي بي‌بديل برعهده دارند.

بی‌شک خبرنگاران در تحقق توسعه پایدار و مدیریت بحران نقش موثری به عهده دارد؛ به‌طور كلي يكي از ظرفيت‌هايي كه مديران و دستگاه‌هاي اجرايي مي‌توانند براي اجرايي ساختن برنامه‌هاي مديريتي خود از آن بهره گيرند، استفاده از ظرفيت رسانه‌اي و تعامل مثبت و موثر با خبرنگاران است.

از اين رو حمايت از فعالان رسانه‌اي و پاسداشت تلاش‌هاي صادقانه آنها در فرآيند رشد و توسعه پایدار ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. اينجانب ضمن سپاس از تلاش صادقانه و متعهدانه فعالان رسانه‌اي استان که جمعیت هلال‌احمر را در فرآیند ارایه خدمات امدادی و اجرای طرح‌های عام‌المنفعه صميمانه ياري داده‌اند، توفيق همه عزيزان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.


مهدی ولی‌پور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مازندران



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: