کد خبر: ۷۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 07
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان رییس انجمن تغذیه بالینی آسیا PENSA معرفی شد.
به گزارش شفاآنلاین، در آخرین نشست انجمن تغذیه بالینی آسیا که در شهر 'ناگویا' ژاپن برگزار شد، دکتر 'عبدالرضا نوروزی' دانشیار و مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مدت دو سال به عنوان رییس این انجمن انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، با انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، قرار است مقر علمی انجمن تغذیه بالینی آسیا به شهر مشهد انتقال یابد.
انجمن تغذیه بالینی آسیا از انجمن های علمی جوان در دنیا به شمار می رود که از سال 1997 با برگزاری نشستی در کشور تایلند فعالیت خود را آغاز کرد.
هم اکنون 23 نفر از کشورهای مختلف آسیایی عضو این انجمن هستند و دکتر نوروزی از جمهوری اسلامی ایران نیز از دو سال پیش به عضویت این انجمن درآمده است.
فراهم شدن حمایت های گسترده علمی از سوی انجمن های تغذیه بالینی اروپا و آمریکای شمالی از جمله مزایای انتخاب مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان رییس انجمن تغذیه بالینی آسیا می باشد.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان قطب پزشکی شرق کشور دارای هشت هزار دانشجو و افزون بر 17 هزار کارمند بهداشتی و درمانی است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: