کد خبر: ۷۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 01
شفا آنلاين:جامعه پزشکي>تجهيزات پزشکي-مدیرکل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از برخورد با واحدهای عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی بدون مجوز از هفته آینده خبر داد.

به گزارش شفا آنلاين،از سازمان غذا و دارو، سیدحسین صفوی گفت: از هفته آینده با همکاری اصناف و سازمان تعزیرات، بازدیدی را از واحدهای صنفی خواهیم داشت و تمام این واحدها - که در تهران بیشتر در خیابان جمهوری فعالیت می کنند - باید شناسنامه فعالیت و شرایط لازم را برای فعالیت داشته باشند.


وی با تاکید بر تقویت نظارت بر عرضه تجهیزات پزشکی افزود: در این راستا برنامه های مختلفی صورت گرفته که با همکاری دیگر سازمان ها بزودی اجرایی خواهد شد.

صفوی تصریح کرد: در صورتیکه هر یک از واحدهای صنفی شرایط لازم را نداشته باشند، با آنها برخورد جدی خواهد شد و محصولات عرضه شده در این واحدها نیز باید مطابق ضوابط و مقررات باشند.

مدیر کل نظارت و ارزبابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، هدف از اجرای این برنامه را بررسی نحوه عملکرد واحدهای عرضه عنوان کرد و گفت: در این زمینه گزارشاتی مبنی بر گران فروشی و عرضه کالاهای بدون کیفیت و فاقد مجوز رسیده که در این بازدیدها با متخلفان برخورد خواهد شد.

صفوی افزود: بیش از پنج هزار واحد عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی در کشور فعالیت می کنند که بنا به آمار موجود در تهران این تعداد بیش از 500 واحد دارای مجوز است اما به نظر می رسد تعداد واحدهای فعال در این حوزه بیش از آمار اعلام شده باشد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: