کد خبر: ۷۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - 2015July 31
شفا آنلاین>اجتماعی >فرمانده عملیات آتش نشانی بندرعباس از شهادت یک فرمانده عملیات آتش نشانی در پی حادثه حریق در هتل هرمز این شهر و نجات 58 گردشگر خارجی خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین-حسن امین زاده فرمانده عملیات آتش نشانی بندر عباس در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 3:29 دقیقه بامداد امروز حادثه آتش سوزی در هتل هرمز بندر عباس به ستاد فرماندهی این استان شهر اعلام شد که بلافاصله  نزدیکترین گروه عملیات با فرماندهی "برکت جوذری" به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده عملیات آتش نشانی بندر عباس تصریح کرد:با حضور آتش نشانان مشاهده شد،آتش سوزی در ساختمان هتل رخ داده و عملیات آتش نشانان برای خارج کردن مسافران که اغلب دچار دودزدگی شده بودند، آغاز شد .

وی افزود:در حین خارج کردن مسافران متاسفانه فرمانده عملیات(رکت جوذری) به دلیل فعالیت زیاد و تلاش برای به سلامت خارج کردن مسافران در میان دود غلیظ بیهوش شد و دو مسافری که این آتش نشان در حال خارج کردن آنها بود بر روی وی می افتند.

امین زاده اظهار داشت: آتش نشانان در نهایت کلیه مسافران را به سلامت خارج کردند و فرمانده عملیات نیز به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه در بیمارستان به دلیل ایست قلبی به شهادت رسید.

فرمانده عملیات آتش نشانی بندر عباس یادآور شد: مسافران این هتل 58 نفر از کشورهای ژاپن،چین،آلمان،کره جنوبی و ترکیه بودند که خوشبختانه کلیه آنها در سلامت کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: این آتش سوزی از اتاق 213 هتل آغاز شده بود که در خال حاضر مسافر این اتاق متواری است.

امین زاده خاطر نشان کرد:این عملیات که از ساعت 3:29 دقیقه بامداد آغاز شده بود در ساعت 5:04 دقیقه صبح به پایان رسید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: