کد خبر: ۷۰۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۴ - 2015July 19
شفاآنلاين:اجتماعی>فرهنگی-مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت:‌ برای آزادسازی ورود آموزگار و دبیر مرد به پایتخت با وزارت آموزش‌وپرورش توافق کلی کرده‌ایم اما اینکه چه تعداد نیرو می‌توانند به تهران منتقل شوند به سیاست‌های آموزش‌وپرورش بستگی دارد.

به گزارششفاآنلاین،اسفندیار چهاربند در پاسخ به این پرسش که انتقال نیروهای مازاد شهرستان‌ها به تهران به کجا رسید؟‌اظهار داشت:‌هم‌اکنون در این زمینه در حال مذاکره با وزارت آموزش‌وپرورش هستیم تا تعدادی از نیروهای شهرستان‌ها را در تهران جذب کنیم اما اینکه تعداد آنها چند نفر است، هنوز مشخص نیست.

وی افزود: در رابطه با انتقال تعدادی نیرو از شهرستان‌ها به تهران با وزارت آموزش و پرورش توافق کلی کرده‌ایم و در سامانه امکان ثبت درخواست انتقال به تهران وجود دارد اما اینکه چه تعداد از درخواست‌های انتقال به تهران مورد موافقت قرار بگیرد به سیاست‌های وزارتخانه بستگی دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت:‌آزادسازی ورود آموزگار و دبیر مرد به پایتخت یکی از درخواست‌های آموزش‌وپرورش شهر تهران است چرا که در شهر تهران با کمبود آموزگار و دبیر مرد مواجه هستیم و بیشتر تراکم نیروها در مناطق شمالی پایتخت است.



تسنیم


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: