کد خبر: ۶۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۴ - 2015July 17
شفاآنلاين:اجتماعی>مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان گفت: بیش از 12 هزار از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این بنیاد قرار دارند که از خدمات مستمری و همچنین بسته‌های غذایی به صورت ماهانه بهره‌مند می‌شوند.

به گزارششفاآنلاین،شهرام فرجی با اشاره به فعالیت بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان اظهار داشت:‌این مجموعه از سال 86، و با اخذ مجوز از سوی وزارت کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: تا به امروز بیش از 3 هزار خانوار شامل 12 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان قرار گرفتند و از خدمات مختلف این مجموعه استفاده می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان اضافه کرد: پرداخت مستمری، برگزاری کلاس‌های آموزشی تفریحی، فرهنگی، توزیع بسته‌های غذایی و همچنین پکیج‌های تحصیلی بخشی از فعالیت بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان است.

فرجی با اشاره به پرداخت مستمری از سوی این بنیاد تصریح کرد: ماهیانه حدود 50 تا 90 هزار تومان به هر زن سرپرست خانوار و با توجه به شرایطش پرداخت می‌شود که البته در کنار پرداخت این مستمری خدماتی به شکل ثابت و به صورت ماهانه از جمله توزیع سبدهای کالا انجام می‌گیرد.

وی افزود: در ماه بیش از 3 هزار سبد غذایی به هر خانوار داده می‌شود که مبلغ هر بسته غذایی بالغ بر 150 هزار تومان است.

فرجی از برنامه‌ریزی این مجموعه برای توزیع پکیج‌های فرهنگی و تحصیلی در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر این بسته‌ها در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: