کد خبر: ۶۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۴ - 2015July 17
شفاآنلاين:اجتماعی>شهری-جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه ماموران پلیس راهور از ساعت ۲۴ امشب اقدام به پاکسازی معابر اطراف مصلی می‌کنند، آخرین تمهیدات ترافیکی نماز عید فطر در مصلی تهران را تشریح کرد.

 به گزارششفاآنلاین،سرهنگ حسن عابدی با اشاره به تلاش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عید فطر، اظهار داشت: از ساعت 24 امشب، بخشی از همکاران ما به منظور پاکسازی معابر حاشیه مصلی تهران، در این محل مستقر می‌شوند و از ساعت 4 صبح، تمامی پرسنل پلیس راهور پایتخت با حضور در مصلی و خیابان‌های حاشیه آن، بر چینش خودروهای شخصی، موتورسیکلت‌ها و اتوبوس‌های حامل نمازگزاران نظارت می‌کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در حال حاضر و در بازدیدی که از مصلی تهران و محل برگزاری نماز عید فطر انجام شد، مشاهده کردیم که با همت شهرداری تهران،‌ بنرهای مخصوص برای اطلاع‌رسانی در خصوص محل پارکینگ‌ها در محل نصب و تمامی اقدامات لازم برای برگزاری نماز عید، انجام شده است.

وی با اشاره به استقرار 500 ون در مصلی برای انتقال نمازگزاران از خیابان‌های مجاور به محل برگزاری نماز، به تمهیدات پیش بینی شده شهرداری در سیستم حمل و نقل عمومی پرداخت و گفت: خوشبختانه مقرر شده است تا از ساعات اولیه صبح، متروی پایتخت به صورت رایگان و با بهره‌گیری حداکثری از توان خود، حمل و نقل نمازگزاران را عهده‌دار شود.

عابدی در پایان خاطرنشان کرد: ممنوعیت‌های تردد اعلام شده برای روز عید سعید فطر در اطراف مصلی، تا پایان نماز و مراسم و تخلیه کامل مصلی تهران ادامه دارد.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: