کد خبر: ۶۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۴ - 2015July 09
رییس بنیاد شهید:
شفاآنلاین:جامعه>رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس این روز را یادگار امام (ره ) دانست و اعلام کرد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مانند همیشه با حضور باشکوه خود در این روز از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.
به گزارش شفا آنلاین : در پیام حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی آمده است: رژیم نژادپرست صهیونیسم در سرزمین فلسطین جز ظلم، تباهی و اقدامات وحشیانه و غیرانسانی نسبت به مردم مظلوم آن چیزی بر جای نگذارده؛ رژیم غاصبی که با حمایت آمریکای جنایتکار و سایر استکبارگران جهانی از هر گونه ظلم و پلیدی جهت رسیدن به اهداف شیطانی خویش حتی به شهادت رساندن کودکان معصوم این سرزمین نمی گذرد.

شهیدی در این پیام افزود: به یقین مساله فلسطین چنانکه مقام معظم رهبری نیز فرمودند، مربوط به همه ملت های جهان است تا با اتحاد و برادری جهت سرنگونی این رژیم غاصب اقدام کنند.

معاون رییس جمهوری ادامه می دهد: روز قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که تاکید کرد؛ همه مسلمانان جهان و دولت های اسلامی برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

شهیدی با اشاره به حضور با شکوه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در این روز ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد نابودی این رژیم غاصب و تمام حامیان جنایتکار آن باشیم.

ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: