کد خبر: ۶۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۴ - 2015July 08
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>اورژانس و هلال احمر تمهیدات‌شان برای پوشش مراسم روز قدس را اعلام کردند.

 به گزارش شفا آنلاین : مرکز اورژانس تهران برای همدلی و همراهی و پوشش امدادی شرکت کنندگان در مراسم یوم الله روز قدس پرشورتر از همیشه، با 37 اکیپ پزشکی درمانی شرکت خواهد کرد و به راهپیمایان این روز بزرگ خدمات امدادی ارائه می‌کند.

تعداد 9 دستگاه آمبولانس همراه راهپیمایان در مسیرهای نه گانه حضور خواهند داشت و تا مقصد (دانشگاه تهران ) آنان را همراهی می‌کنند.

در مجموع 29 دستگاه آمبولانس به‌همراه 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 5 دستگاه موتور آمبولانس و همراهی حدود 100 نفر از پرسنل اعم از پزشک ،پرستار و تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی از ساعت 8:30 صبح روز 19 تیرماه 94 استقرار می‌یابند و تا پایان مراسم در محل‌های مشخص مستقر هستند.

پوشش مراسم روز قدس در تهران با 14 خودروی امدادی و 135 نیرو

در این رابطه شاهین فتحی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران نیز از آمادگی این جمعیت برای پوشش امدادی مراسم روز جهانی قدس در تهران خبر داد و گفت:  این جمعیت با ظرفیت 135 نیروی انسانی شامل نجاتگر کادر، داوطلب و پزشک به همراه 14 دستگاه خودروی امدادی اعم از آمبولانس و خودروی کمک دار با تجهیزات کامل، آماده پوشش امدادی مراسم با شکوه روز قدس است.

استقرار 100 پایگاه جمع آوری کمک‌های نقدی برای مردم یمن

بنابر این گزارش همچنین امیرحسین جنیدی رئیس جمعیت هلال احمر شهر تهران از استقرار 100 پایگاه جمع آوری کمک‌های نقدی برای مردم مظلوم یمن در سطح شهر تهران با ظرفیت 250 صندوق جمع آوری کمک‌های نقدی خبر داد.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: