کد خبر: ۶۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۱۶ تير ۱۳۹۴ - 2015July 07
شفاآنلاین :اجتماعی >مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی از نامگذاری ایام هفته تأمین اجتماعی خبر داد.
عناوین هفته تأمین اجتماعی اعلام شد

به گزارش شفاآنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، امیرعباس تقی پور گفت: ایام هفته تأمین اجتماعی بر اساس مأموریت ها و راهبردهای مرتبط با این سازمان نامگذاری شده اند.
وی افزود: هفته تأمین اجتماعی سالجاری از روز جمعه 19تیر ماه آغاز می شود  و تا پنج شنبه 25 تیرماه ادامه می یابد.
تقی پور گفت: ایام این هفته به ترتیب با عنوان« تأمین اجتماعی و پاسخگویی»، « کارآمدی سازمان تأمین اجتماعی با خدمات غیرحضوری»، « تأمین اجتماعی؛ زنان و کرامت خانواده»، « تأمین اجتماعی، همدلی و همزبانی با شرکای اجتماعی و اقتصاد مقاومتی»، « تأمین اجتماعی، تلاش و خدمت صادقانه»، « رفاه، سلامت و فرهنگ تأمین اجتماعی»، « تأمین اجتماعی، مشارکت، خلاقیت و بهره وری» نامگذاری شده اند.
مدیر کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: در ایام هفته تأمین اجتماعی برنامه های مختلفی برای معرفی خدمات این سازمان و ارتقای تعامل با شرکای اجتماعی در نظر گرفته شده است.
تقی پور گفت: تجدید میثاق با امام راحل(ره)، دیدار و گفت و گو با مسئولان کشوری، برگزاری نشست خبری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اصحاب رسانه، حضور مدیرعامل سازمان در جمع کارگران و بیمه شدگان و گفت وگو با آنان و دیدار با کانون های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی از برنامه های هفته تأمین اجتماعی است.
وی افزود: همزمانی هفته تأمین اجتماعی با ایام ماه مبارک رمضان، امکان استفاده از این ظرفیت را فراهم کرده است و در یک برنامه هماهنگ بیش از 500 نفر از مدیران و روسای شعب این سازمان در سراسر کشور با حضور در مساجد به پرسش های بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پاسخ داده و مسائل آنان را بررسی خواهند کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: