کد خبر: ۶۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۴ - 2015July 03
شفا آنلاين:اجتماعی>مستمری-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بررسی طرح افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبارات، مستمری مددجویان افزایش خواهد یافت.

به گزارش شفا آنلاين،علی ربیعی با اشاره به مستمری مددجویان دستگاه‌های حمایتی (کمیته امداد و بهزیستی) اظهار داشت: در سال‌های گذشته مبلغ مستمری هر ساله افزایش ناچیزی را داشته است که البته این افزایش پاسخگوی زندگی مددجویان نیست.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم از ابتدای فعالیت، تلاش گسترده‌ای را برای ارائه خدمات ویژه به مددجویان داشته است و در این زمینه به دنبال رایگان کردن هزینه‌های درمانی و تحصیلی بوده است.

ربیعی با تأکید بر اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال ارائه خدمات مناسب‌تر به جامعه هدف دستگاه‌های حمایتی است، افزود: در این زمینه برنامه‌های خوبی در برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طرح افزایش مستمری مددجویان دستگاه‌های حمایتی اضافه کرد: این طرح چندی پیش با امضای قابل توجهی از نمایندگان مجلس به تصویب و در حال پیگیری است که امیدواریم به تصویب نهایی برسد.

وی در پایان گفت: در صورت تصویب طرح اشاره شده و تأمین اعتبارات، مستمری مددجویان و دستگاه‌های حمایتی افزایش می‌یابد.


فارس



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: