کد خبر: ۶۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۴ - 2015June 23
شفا آنلاين:حوادث پزشکی>بیماری ها-عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یک درصد دیه قربانیان فرآورده‌های خونی آلوده برای سرماخوردگی است نه هپاتیت و ایدز گفت: متأسفانه هماهنگی بدنه وزارت بهداشت و قوه قضاییه به گونه‌ای شده است که قاضی از وزارتخانه دستور می‌گیرد.
به گزارش شفا آنلاين،علی صابری در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به پرونده خون‌های آلوده اشاره کرد و گفت: متأسفانه علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته و درخواست توجه به این موضوع از وزیر بهداشت در جلسه شورای شهر، هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه هماهنگی بدنه وزارت بهداشت و قوه قضاییه به گونه‌ای شده که قاضی از وزارتخانه دستور می‌گیرد، برای این موضوع استنادهایی دارم و ضمن اینکه قاضی نقل قولهایی را مطرح کرده نام‌هایی از مسئولان بدنه وزارت بهداشت در آنها به چشم می‌خورد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه از وزیر بهداشت می‌خواهم به صورت جدی به این موضوع ورود کند، گفت: نمی‌دانم چرا در مورد این موضوع هیچ شوی تلویزیونی برگزار نمی‌شود؟ متأسفانه یک درصد دیه‌ای که برای قربانیان این موضوع درنظر گرفته شده برای سرماخوردگی است نه هپاتیت و ایدز.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: