کد خبر: ۶۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴:۰۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۴ - 2015June 23
شفا آنلاین>اجتماعی>فصل تابستان به رفتن گروه‌هاي بسياري از مردم به سواحل براي شنا و ساير تفريحات آبي همراه است.

به گزارش شفا آنلاین، اما هر ساحلي مي‌تواند خطرناک باشد و لازم است در همه اوقات به خصوص درباره کودکان همراهتان مراقبت‌هاي لازم را انجام دهيد.

شناگران بايد هميشه احتياطات لازم را رعايت کنند. يکي از خطرناک‌ترين مواردي که شناگران به آن مواجه‌اند، جريان‌هاي گردابي است که هنگامي آب پس از برخورد به ساحل در جهت مخالف جريان پيدا مي‌کند، به وجود مي‌آيد. برخي از اين جريان‌هاي گردابي ممکن است بسيار قوي باشند تا حدي که شما را با خود ببرند و از ساحل دور کنند. بسياري از موارد نجات‌غريقي که در ساحل‌ها انجام مي‌شود، مربوط به افرادي است که در اين جريان‌هاي گردابي گير افتاده‌اند.

نکته مهم اين است که اگر احساس کرديد در يک جريان گردابي گيرکرده‌ايد، هرگز در جهت مخالف اين جريان شنا نکنيد. سعي کنيد که آرامشتان را حفظ کنيد و در جهت عمود بر اين جريان شنا کنيد که معمولاً به معناي شنا به‌موازات خط ساحلي است.

نوشيدن مشروبات الکلي نيز يک خطر ديگر در سواحل است. در آمريکا نيمي از قربانيان غرق‌شدگي در سنين بالاي 13 ميزان بالاي الکل در خونشان دارند.

اگر شناگري قوي نيستيد، به وسايل ارزان‌قيمت پلاستيکي براي شناور ماندن اتکا نکنيد. به جي آن از جليقه‌هاي نجات که به تأييد غريق نجات‌ها رسيده است، استفاده کنيد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: