کد خبر: ۶۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 20
در گفت‌وگو با دبیر دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح شد
شفاآنلاین:سلامت>درمان>دبیر دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بیماران نباید از استان‌ها برای تهیه دارو به تهران مراجعه کنند.

به گزارش شفا آنلایناحمد آریایی نژاد دبیر دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرحی در مجلس آماده شده است که به زودی اجرایی خواهد شد که داروهایی که از طریق ماهواره تبلیغات داشته باشند شرکت‌های مربوطه آن داروها مجازات خواهند شد.

دبیر دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد سازمان غذا و دارو در کاهش واردات دارو بسیار خوب بوده است و خوشبختانه وضعیت دارو در سال‌های اخیر بسیار بهتر از گذشته شده است.

آریایی نژاد عنوان کرد: حمایت سازمان غذا و دارو از شرکت های دارویی تولید داخل ستودنی است که دراین موضوع پزشکان نیز باید دارویی خارجی تجویز نکنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه درخواستی را از مسئولان داشت که داروخانه ای در شهرستان ملایر برای داروهای کمیاب در نظر گرفته شود تا مردم ملایر برای تهیه دارو به مرکز استان و داروخانه هلال احمر مراجعه نکنند که با این کار قطب جنوب استان همدان از جمله دسترسی مردم شهرستان‌های ملایر، تویسرکان و نهاوند و شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی به داروهای کمیاب آسان خواهد شد.

آریایی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان ملایر برخی از طریق مجاری غیر مجاز اقدام به تهیه لبنیات فله ای می‌کنند که باید برحورد جدی با آنها صورت پذیرد که متاسفانه دامپزشکی و مرکز بهداشت ملایر در این مورد ضعیف عمل کردند.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: