کد خبر: ۶۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 11
شفا آنلاین>اجتماعی>یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه سرعت وزش باد در سواحل سیستان و بلوچستان به ۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، گفت: احتمال بارش پراکنده روز پنجشنبه در تهران وجود دارد.

به گزارش شفا آنلاین، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: در 2 روز آینده و در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب در سواحل دریای خزر، دامنه البرز شرقی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده به همراه رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی ادامه داد:روزپنجشنبه برای قم، تهران( استان تهران)، مرکزی، البرز، اصفهان، سمنان و شمال اصفهان باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است. 

**طوفان گردو‌خاک در زابل

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: طی سه روز آینده برای شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل وزش باد و طوفان گرد و خاک خواهیم داشت. همچنین برای سه روز آینده در جنوب غرب و غرب وزش باد و گردو‌خاک رخ می دهد.

رفیعی با اشاره به اینکه طی سه روز آینده برای جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر بارش‌ها به صورت رگباری پیش‌بینی شده است، گفت: از امروز تا پایان هفته دریای عمان مواج خواهد بود.


این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بیشنیه دمای  فردا در تهران 36 و جمعه 37 درجه سانتی گراد پیش‌بینی شده است، افزود: فردا برای تهران بارش پراکنده باران همراه با رعدو برق در ساعات بعدازظهر خواهد داشت


رفیعی بیان کرد: امروز به دلیل طوفان گردو‌خاک در سواحل و شرق سیستان و بلوچستان سرعت وزش باد به 60 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است.ارتفاع موج‌ در این منطقه به 3 متر و در تنگه هرمز به 2 مرت خواهد رسید.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: