کد خبر: ۶۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 10
شفاآنلاین:سلامت>طب سنتی>افرادی که دچار غلبه سودا هستند بیشتر دچار انزوا, ترس, بدبینی, خیالات بد می‌شوند، همچنین زیاد خودخور، عصبى و بدبین هستند و به اندک ناملایمتى افسرده و غمگین مى‌شوند.

به گزارش شفا آنلاین : افرادی که دارای طبیعت سرد و خشک هستند و به اصطلاح سودآوی‌ها دارای روحیات فردی بخصوصی هستند.

-زیاد خودخور، عصبى و بدبین هستند به اندک ناملایمتى افسرده و غمگین مى‌شوند.

تاب و تحمل صاحبان مزاج سرد و خشک کم بوده و گوشه گیری و انزوا در این افراد بیشتر است البته این افراد از اجتماع نیز گریزان هستند.

-البته این گوشه گیری و انزوا به دلیل غلبه ماده سودا در مغز است.

-بسیاری از افراد به دلیل مصرف مداوم برخی از غذاها مانند بادنجان, گوشت گاو, عدس, غذاهای مانده و ... دچار غلبه سودا در مغز شده‌اند همچنین برخی حالات روانی نیز موجب غلبه سودا در مغز می‌شود.

مرحوم عبدااله احمدیه پزشک و محقق طب سنتی معتقد است که وجود ماده سودا در مغز موجب بروز تردید، حزن، اندوه، خیالات بد و انواع بیماری‌هاى عصبى مى‌شودکه شدت و ضعف داشته و حتى گاه سبب جنون و خودکشى مى شود.

-این گونه افراد در هنگام وقوع هر پیش آمدى تعادل خود را زود از دست داده و دست پاچه مى‌شوند همچنین دچار ترس، وحشت، لکنت زبان، لرزه، رعشه، هیجان و تپش قلب و عوارض دیگر نیز می‌شوند.

-در چنین وضعیتى چنانچه پدر و مادر یا افراد دیگر متوجه حال فرد شدند، قدرى با او به ملایمت و روى گشاده صحبت کنند و قدرى او را بخندانند تا تعادل خود را پیدا کنند امروزه برخیاز دانش آموزان در مواقع امتحان چنین حالتی به آنان دست می‌دهد که مهربانی و گشاده رو معلمان موجب بازگشت تعادل دانش آموز می‌شوند و ترس بی مورد آنها برطرف می‌شود.

- انجیر و کشمش به لحاظ اینکه طبع گرم و تری که دارند, مقوى مغز, اعصاب, دافع سودا و خشم است.

-لازم است این گونه افراد گه گاهى نیز دمکرده سنبل الطیب، گل گاوزبان و لیموعمانى (با همدیگر) را مانند چاى بنوشند که بسیار برایشان مفید خواهد بود.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: