کد خبر: ۶۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 09
وزیر رفاه:
شفاآنلاین:جامعه>بیمه سلامت>وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست دولت تدبیر و امید، توسعه گرا است اما عدالت در این سیاست قربانی توسعه نمی شود.
به گزارش شفا آنلاین،علی ربیعی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید سازمان بیمه سلامت افزود: سیاست توزیع پول بدون سیاست های رفاهی به نابرابری و فقر منجر می شود.

وی گفت: براساس نتایج مطالعات طی سال های گذشته دریافتیم که بهترین نوع عدالت، اعمال درست سیاست های رفاهی است.ضمن اینکه نظام بیمه سلامت نیز در همین بخش از سیاست های دولت قرار دارد.

ربیعی با اشاره به یکسان سازی رفتار بیمه ای گفت: این برنامه تمام ناشدنی است و به عنوان جهادی بزرگ همواره دنبال می شود.



**در تمام امور کنار وزارت بهداشت هستیم

ربیعی با بیان اینکه در همه امور در کنار وزارت بهداشت و درمان قرار داریم گفت: ما آموخته ایم که کنار یکدیگر، هم افزایی داریم و این ، همان موضوعی است که مقام معظم رهبری امسال به آن تاکید کردند.

وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی همچنین به درآمد پایین برخی از هموطنان اشاره کرد و اظهارداشت: برخی از مردم ما با درآمد حداقلی 700 هزار تومان در ماه زندگی می کنند که زندگی آن ها سختی می گذرد.

آیین تودیع و معارفه مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بعد از ظهر امروز -شنبه - در مجموعه تلاش وزارت رفاه با حضور وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی و نیز وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

محمد جواد کبیر که پیش تر معاون سازمان بیمه سلامت ایران بود ،جایگزین انوشیروان محسنی بند پی شد. محسنی بند پی نیز به سمت رییس سازمان بهزیستی کشور منصوب شد.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: