کد خبر: ۵۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 09
شفاآنلاین_لوسی گارود ۲۷ ساله دچار زخمی در قالب خراش قرنیه شد و علت آن عفونت نوعی باکتری بود که زیر لنز چشم راستش رشد کرده بود.
به گزارش شفاآنلاین،عفونت نوعی باکتری بود که زیر لنز چشم راستش رشد کرده بود. او می‌گوید که این جای این عفونت تقریبا اندازه‌ی یک توپ گلف ورم کرده است.

چند روز بعد از آن‌که تورم چشمش هنوز ادامه داشت و چشمش پر از خون بود، به بیمارستان رفت و آزمایش‌ها نشان داد که قرنیه‌اش دچار خراشیدگی شده است. دکترها گفتند که این زخم روی سطح چشمش رشد کرده، یعنی اگر چند میلیمتر دیگر عمق داشت می‌توانست کورش کند.
او یک هفته را در بیمارستان سپری کرد در حالی که شواهد نشان می‌داد هنوز بینایی نسبی دارد. از طرفی می‌ترسید که نتواند آخرین پروژه‌ی عکاسی خود را تمام کند.

بنابراین تصمیم گرفت که تسلیم نشود، با خود فکر کرد که چگونه می‌تواند با چشم چپش عکاسی کند. خوشبختانه عمل جراحی با لیزر چشم توانست به مرور بینایی را به چشمش باز گرداند.

خانم گارود می‌گوید: عمل بدون‌ دردی داشتم و ظرف چند روز خوب شدم. واقعا عفونت چیز بی‌خود و مسخره‌ای است. آدم دوست ندارد این اتفاق‌ها برایش رخ دهد. سخت بود که بفهمم لنز چشمم چطور توانست تا این حد به چشمم آسیب بزند.

 دیلی میل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: