کد خبر: ۵۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 08
شفاآنلاین :قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 553 تن انواع مخدر در سال گذشته در سطح کشور خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین از ستاد مبارزه با مواد مخدر، علیرضا جزینی در دیدار صمیمانه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با پرسنل دبیرخانه این ستاد در محل مجموعه فرهنگی شقایق این مطلب را بیان کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته 350 هزار نفر در ارتباط با جرائم قاچاق و سوء مصرف موادمخدر در کشور دستگیر شدند.

جزینی پاسخگویی به 400 هزار تماس با خط ملی مشاوره اعتیاد، برگزاری همایش، کارگاه و کلاس های پیشگیری از اعتیاد در کل کشور، افزایش 77 درصدی فعالیت های سازمان های مردم نهاد، برخورد جدی با 90 درصد مراکز غیرمجاز ترک اعتیاد، افزایش و توسعه فعالیت های مطبوعاتی، تولید و پخش هشت برنامه ثابت در صدا و سیما با موضوع اعتیاد و تولید 46 عنوان کتاب را بخشی دیگر از اقدامات حوزه مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته برشمرد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: مواد مخدر موضوعی پیچیده و چند وجهی است و در سال جدید باید موضوعاتی همچون جوان گزینی اعتیاد، نرخ شیوع شناسی، پیوند قاچاق مواد مخدر و مسائل سیاسی و ضد امنیتی، تغییر الگوی مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی، افزایش تولید مواد مخدر در افغانستان، کمک های ناچیز سازمان بین الملل را بیش از گذشته مورد توجه قرار داد.

جزینی اظهار داشت: ما موضوع مواد مخدر را یک بحران اجتماعی می دانیم و معتقدیم باید با همدلی و همزبانی با مساله مواد مخدر مبارزه کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: