کد خبر: ۵۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 07
مشاور مدیرعامل و مدیر کل امور استان های سازمان تأمین اجتماعی:
شفاآنلاین-مشاور مدیر عامل و مدیر کل امور استان های سازمان تأمین اجتماعی از دریافت میانگین ماهانه 950 هزار لیست حق بیمه به صورت غیر حضوری و صدور یک میلیون و 180 هزار برگ پرداخت حق بیمه توسط واحدهای اجرایی این سازمان خبر داد.
سازمان تأمین اجتماعی ماهانه 950 هزار لیست حق بیمه را غیر حضوری دریافت می کند

به گزارش شفاآنلاین، دکتر رضا امینی گفت: ماهانه بیش از یک میلیون و 200 هزار کارگاه مشمول تأمین اجتماعی در کشور، لیست حق بیمه کارکنان خود را به واحدهای اجرایی این سازمان ارائه و برگ پرداخت حق بیمه مربوطه را از این مراکز دریافت می کنند.
وی افزود: همچنین به طور میانگین هر ماه بیش از 2 میلیون و 200 هزار برگ پرداخت برای بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد، اختیاری، کارگران ساختمانی و رانندگان صادر می شود.
دکتر امینی با اشاره به لزوم حرکت در راستای دولت الکترونیک اظهار داشت: در سال گذشته، سازمان تأمین اجتماعی نیز برنامه ارائه خدمات الکترونیکی را در قالب نهضتIT اجرایی کرد که مورد استقبال کارفرمایان و بیمه شدگان قرار گرفت که در این طرح، دریافت لیست و صدور برگ پرداخت حق بیمه به صورت غیر حضوری انجام می شود.
وی گفت: در سال گذشته، سازمان تأمین اجتماعی با دریافت 6 میلیون و 900 هزار لیست و صدور 7 میلیون و 860 هزار برگ پرداخت به صورت غیر حضوری موفق به صرفه جویی بیش از 170 میلیارد ریال در بخش برون سپاری شد.
وی به مزایای متعدد گسترش خدمات غیر حضوری اشاره و تصریح کرد: مدیریت بهتر زمان و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین، دسترسی سهل و آسان به خدمات، افزایش امنیت اطلاعات، کاهش قابل  توجه مراجعات به مراکز اجرائی، استفاده هرچه بهتر از توانایی و خلاقیت نیروی انسانی، جلوگیری از دریافت چک، وصول سریعتر حق بیمه و کاهش قابل توجه هزینه ها از مزیت های ارائه خدمات اینترنتی است.
   مشاور مدیر عامل و مدیرکل امور استان های سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی، مشاهده بدهی کارگاه توسط کارفرما ، دریافت و مشاهده فیش مستمری بگیران، سوابق بیمه شدگان، اعتراض به سابقه  نیز از جمله خدماتی هستند که به صورت غیر حضوری توسط سازمان تأمین اجتماعی ارائه می شود.
وی اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری، خدمات فوق در سراسر کشور به صورت کامل عملیاتی شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: