کد خبر: ۵۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 12
شفا آنلاين-وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همکاران فرهنگی نقش موثری دارند، گفت:تلاش‌هایی برای بهبود وضعیت معلمان صورت گرفته و با توجه به تخصیص لایحه بودجه سال ۹۴، بهبودی وضعیت معیشتی فرهنگیان را دنبال می کنیم.

به گزارش شفا آنلاين،علی‌اصغر فانی در حاشیه آئین گشایش نخستین فروشگاه تخصصی تولیدات وزارت آموزش و پرورش که بعد از ظهر امروز در این فروشگاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کانون پرورش فکری، انتشارات منادی تربیت ، انتشارات انجمن اولیاء و مربیان و انتشارات مدرسه مسئولیت تولید کتاب و انتشار آن را دارند.

وی افزود: انتشارات فراوان دیگری هم خارج از آموزش و پرورش وجود دارد که کتبی را مناسب سن دانش‌آموزان چاپ می کنند و هر ساله در قالب جشنواره رشد از آنان تقدیر می شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وظیفه فروشگاه تخصصی تولیدات آموزش و پرورش اظهار کرد: این فروشگاه وسایل آموزشی و لوح فشرده برای استفاده دانش آموزان را در مدارس عرضه می کند و یک مزیت برتری که دارد خرید آنلاین آن است.

فانی ادامه داد: هر مدرسه و هر دانش آموزی می تواند از طریق خرید آنلاین کتاب مورد نظر را تهیه کند و این فرآیند موجب رشد و توسعه کتابخوانی می شود که باید اطلاع رسانی مناسبی انجام شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان، معلمان و مدیران مدرسه به راحتی می توانند وسایل مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه کنند، خاطر نشان کرد: این روند موجب رشد دانش و بالندگی می شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره لایحه بودجه و بهبود وضعیت معیشتی معلمان بیان کرد: از روزی که این مسئولیت را پذیرفتم، به دنبال بهبود معیشت معلمان بودم و معتقدم همکاران فرهنگی نقش موثری در تعلیم و تربیت دارند. در این راستا تلاش هایی برای بهبود وضعیت صورت گرفته و ادامه دارد.

فانی درباره حمایت از مدارس برای خرید کتاب گفت: مدارس بر حسب سرانه ای که به آنها تعلق می گیرد، می‌توانند کتاب هم تهیه کنند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه  توضیح داد: انتشارات مدرسه در خدمت مدیران است و مدیران می توانند از آن استفاده کنند. همچنین آموزش و پرورش در گردهمایی های خود برای استفاده از کتاب‌های انتشارات آموزش و پرورش تاکید خواهد کرد.



مهر




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: