کد خبر: ۵۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 04
شفاآنلاین_سریال مهران مدیری؛ تصویربرداری مجموعه‌ی «اتاق عمل» از سر گرفته شده و یادآوری کرده است، «تصمیم‌گیری درخصوص شبکه و زمان پخش این سریال، با نظر معاونت سیما انجام می‌شود.» سریال طنز «اتاق عمل» در 90 قسمت به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی در حال ساخت است.
به گزارش شفاآنلاین،ورود طنز به حیطه پزشکی، به توریسم درمانی لطمه می‌زند

دکتر علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: جایگاه اطبا در حوزه آموزه‌های دینی هم بسیار مطرح شده در خصوص علم الادیان و علم الابدان بسیار تأکید شده و اطبا از قدیم الایام به عنوان حکیم از جایگاه بسیار ممتازی در جامعه برخورداربوده‌اند. آنچه مهم است مراقبت‌ از این جایگاه و جلوگیری از ایجاد لطمه به این جایگاه ویژه در میان مردم است. 

وی ادامه داد: تلاش همه رسانه‌های کشور باید تقویت تکریم جامعه پزشکی باشد تا ارتباط بین بیمار و پزشک تحکیم شود حوزه طنز هر چند بسیار وزین و فاخر است ولی ورود آن به بعضی بخش‌ها مثل منصب پزشکی ممکن است پیامدهای غیر قابل پیش‌بینی در سطح جامعه داشته باشد و باید بسیار هوشمندانه و با نگاه دقیق علمی و جامعه شناسانه به آن پرداخته شود. 

دکتر زالی گفت: جامعه پزشکی طی نامه‌ایی که به دکتر پور محمدی نوشته اعلام کردیم با توجه به اینکه آقای مدیری از کارگردانان ارزنده در عرصه طنز کشور هستند، اعلام آمادگی کردیم که می‌توانیم در نظام پزشکی به گونه‌ایی با هنرمندان همکاری کنیم تا با زبان طنز آسیبی به جایگاه جامعه پزشکی وارد نشود چرا که این حوزه بسیار حساس است بنابراین استفاده از طنز فاخر می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. 
باشگاه خبر نگاران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: