کد خبر: ۵۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 02
شفاآنلاين :جشنواره سراسری معرفی آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‌ها در حالی امروز برگزار شد که دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از برگزیده شدگان این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.
خبرگزاری فارس: جشنواره آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر برگزار شد

به گزارش شفاآنلاين، یازدهمین جشنواره سراسری معرفی آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‌ها صبح امروز با حضور وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، علیرضا جزینی قائم‌مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، علی هاشمی دبیر کل اسبق، سردار علی مؤیدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و جمعی از پژوهشگران کشور صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم حمید صرامی مدیر کل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر تعداد کل آثار واصله به این جشنواره 334 اثر عنوان کرد و گفت: 95 عنوان کتاب، 32 عنوان پایان‌نامه، 20 عنوان پژوهش و 116 عنوان مقاله در کنار 71 اثر متفرقه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی ادامه داد: در بخش پژوهش 3 نفر، مقاله 5 نفر، پایان‌نامه 3 نفر، کتاب‌های علمی 3 نفر و در بخش کتاب و رمان نیز 3 نفر به عنوان برگزیدگان حوزه‌های مختلف انتخاب شدند.

صرامی سپس در سخنانی به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر مبنا قرار دادن تحقیق و پژوهش در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: متأسفانه آمارها نشان می‌دهد که علوم اجتماعی سهم کمی در مطالعات کشور دارد در حالی که اعتیاد یک موضوع اجتماعی محسوب می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: