کد خبر: ۵۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 04
شفاآنلاين :برنامه «فراسو» رادیو سلامت، پنجشنبه ـ 16 بهمن ماه، با موضوع «دارو» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
به گزارش شفاآنلاين، برنامه «فراسو» کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت است که هر روز به یکی از حوزه های سلامت جسم و سبک زندگی سالم اختصاص دارد.
این برنامه پنجشنبه از ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه با حضور دکتر هادي اسماعيلي، داروساز، موضوع «داروهاي التهاب معده» را بررسی می کند.
یادآور می شود، در برنامه فراسو هر روز از یکی از پزشکان متخصص در زمینه های پزشکی دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوال ها و پیامک های شنوندگان پاسخ دهند و راهکارهای مناسب را ارائه می دهند.
راديو سلامت از سبك زندگي مي گويد
برنامه رادیویی «عصرتون سلامت» پنجشنبه ـ 16 بهمن ماه، با حضور کارشناسان «سبك زندگي سالم» را بررسی می کند.
برنامه زنده «عصرتون سلامت» کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت، است که روز پنجشنبه از ساعت 17 به مدت 100 دقیقه با حضور دكتر افخمي، طب فيزيكي، دكتر مساعديان، پزشكي  ورزشي به اين پرسش كه آیا ورزش و تحرک در همه   شرایط لازم است؟ پاسخ مي دهد.
یادآور می شود، برنامه رادیویی «عصرتون سلامت» پنجشنبه هر هفته با اجرای فیروزه آدابی و با حضور کارشناسان مذهبی، روان شناسان و بخش های متعددی چون لطیفه، گزارش، موسیقی، مصاحبه، و .. از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
نقش اتحاد و همدلي بر سلامت
برنامه «بفرمایید سیب» شبکه رادیویی سلامت، جمعه ـ 17 بهمن ماه، نقش اتحاد و همدلي بر سلامت را بررسی می کند.
برنامه زنده «بفرمایید سیب» کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت، یک مجله کاملاً تفریحی و سرگرم کننده با محوریت سلامت است که جمعه هر هفته به یکی از موضوعات حوزه سلامت می پردازد.
این برنامه جمعه با حضور دكتر حسين اعرابي، روان شناس با موضوع «با هم كه باشيم پيروزيم» نقش اتحاد و همدلي بر سلامت را بررسی می کند.  ارتقای آگاهی مخاطبان در حوزه سلامت و در راستای ایجاد نشاط و امید بخشی به مخاطبان هدف اصلی برنامه «بفرمایید سیب» است.
یادآور می شود، این برنامه شامل بخش های متنوعی همچون میکروفن مخفی، کمی حواستان را جمع کنید، گزارش، قصه های مداد رنگی، لیلی و مجنون، هنر آزاد و سیب نقره ای بوده و از ساعت 16:30 به مدت 130دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
ساماندهي محيط زيست در راديو سلامت
 برنامه «افق روشن» رادیو سلامت، شنبه ـ 18 بهمن ماه، به موضوع «ساماندهي محيط زيست، رويكرد دولت يازدهم» مي پردازد.
برنامه «افق روشن» کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی، شنبه، با حضور دكتر محمد مجابي، معاون حقوقي و امور مجلس سازمان محيط زيست و دكتر محمد جواد نظري مهر، عضو كميسيون محيط زيست از ساعت 9:05 به بررسی «ساماندهي محيط زيست، رويكرد دولت يازدهم» می پردازد.
یادآور می شود، برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی روزهای شنبه به موضوعات زیست محیطی، دوشنبه ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: