کد خبر: ۵۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 01
مدیرعامل بیمه سلامت:
شفاآنلاین-مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت:در صورت تامین منابع مالی، سقف گروه سنی خدمات دندانپزشکی در سال آینده از 14 سال به 18 سال افزایش می یابد.
به گزارش شفا آنلاین،'انوشیروان محسنی بندپی' در آبادان افزود:در سال جاری خدمات دندانپزشکی افراد زیر 14 سال تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

وی گفت: طرح افزایش گروه سنی خدمات دندانپزشکی از 14 سال به 18 سال در بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی است.

وی اظهار داشت:پیش بینی می شود با نظر مثبت اعضای کمیسیون تلفیق ، این طرح در کمیسون تصویب شده و با تامین محل منابع، اجرای آن از سال آینده در کشور عملیاتی شود.

محسنی بندپی گفت:از 9 میلیون متقاضی ثبت نام شده در سامانه بیمه سلامت همگانی، برای هشت میلیون و 10 هزار نفر که بیشتر از قشر آسیب پذیر جامعه هستند، دفترچه بیمه صادر شده است و پیش بینی می شود این تعداد به 8.5 میلیون دفترچه افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، ارتقاء کیفیت خدمات بسته های خدمتی به بیماران را از تاکیدات دولت تدبیر و امید و رییس جمهوری دانست و گفت:برای افزایش رفاه متقاضیان، فرانشیز ملزومات و لوازم مصرفی و 11 قلم داروی بیماران خاص به صفر کاهش یافت.

مدیرعامل بیمه سلامت ایرانیان به منظور سخنرانی در همایش ملی توانمندسازی بیمه شدگان به آبادان سفر کرده است.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: