کد خبر: ۴۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۳ - 2015January 19
مديرعامل شهر جديد پرند :
شفاآنلاین-مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اعلام کرد: بیش از10 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر و 5 هزار واحد دیگر تا پایان سال واگذارمی شود.
به گزارش شفاآنلاین، آقای باران هاشم زهی با تاکید بر اینکه هیچ پول جدیدی برای ساخت تاسیسات زیربنایی مسکن مهر از متقاضیان دریافت نمی شود ، گفت : بر اساس مصوب کارگروه مسکن مهر ، ساخت تاسیسات زیربنایی مسکن مهر بر عهده دولت است.
هاشم زهی افزود : وزارت نفت و نیرو هزینه ساخت تاسیسات زیربنایی در پرند را برعهده گرفته اند و از مردم پولی دریافت نخواهد شد.
وی اضافه کرد : قیمت ها در مسکن مهر شهر پرند نهایی شده است و شهروندان نگران قیمت ها نباشند و از دریافت ها علی الحساب نیز خودداری شده است.
هاشم زهی با اشاره به برخی سوء استفاده ها گفت : صرفاًبر اساس پیامکی که شرکت عمران شهر پرند برای متقاضیان ارسال می کند ، آنها باید سهم آورده خود را به حساب این شرکت واریز کنند و به پیامک های دیگر توجه نکنند.
وی زمان تکمیل مراحل ساخت تاسیسات زیربنایی و روبنایی در شهر پرند را پایان سال 94 اعلام و اضافه کرد : مبلغ نهایی آورده متقاضیان واحدهای شهر پرند از 12میلیون تومان برای واحدهای یک خوابه تا 36 میلیون تومان برای واحدهای سه خوابه است.
هاشم زهی گفت : 35 میلیون تومان نیز تسهیلات مسکن مهر است.
وی افزود : در شهر پرند در مجموع ساخت 95 هزار و 400 واحد مسکونی در برنامه بوده که 25 هزار واحد واگذار شده است و بقیه هم در مجموع 88 درصد پیشرفت دارد.
به گفته هاشم زهی هم اکنون30 هزار واحد تکمیل و آماده واگذاری به کسانی است که دفترچه قسط آنها آماده شده است.
هاشم زهی گفت : در مجموع 2200 میلیارد تومان در طرح های مسکن مهر پرند جذب شده است.
وی افزود : بعد از تکمیل و واگذاری واحدها ، شهر جدید پرند دیگر توسعه ای نخواهد داشت.
هاشم زهی تاکید کرد : ایجاد امکانات و تاسیسات زیربنایی بر عهده دولت است که طرح های ان 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند درباره ساخت تاسیسات و اماکن عمومی شامل مدرسه ، واحدهای انتظامی ، درمانی ، فضای سبز و خیابان کشی ها گفت : این کارها در حال انجام و 4 فضای انتظامی و 18 مدرسه جدید نیز در حال آماده شدن است.
هاشم زهی اعلام کرد : شهر پرند 170 مدرسه نیاز دارد که آموزش و پرورش
می سازد.
وی گفت : از مجموع ده پلی کلینیک مورد نیاز ، یک پلی کلینیک مجهز نیز به زودی آماده بهره برداری می شود و یک بیمارستان را نیز بخش خصوصی در حال ساخت دارد.
هاشم زهی اعلام کرد : این شهر همچنین 10 واحد ورزشی نیاز دارد که یک واحد آن در حال ساخت است.
ساخت واحدهای طرح مسکن مهر پرند در ابان 88 اغاز شده و قرار است تا پایان سال اینده کامل شود و واریز بموقع آورده متقاضیان در سرعت تکمیل واحد ها موثر است.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: