کد خبر: ۴۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۳ - 2015January 17
شفاآنلاین-تندیس و لوح تقدیر اولین کنفرانس بلند مرتبه سازی در ایران و خاورمیانه به پاس حمایت از برگزاری این رویداد بزرگ علمی به مهندس علی مقدس زاده مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران اهدا شد.
اهدا تندیس و لوح تقدیر اولین کنفرانس بلند مرتبه سازی به شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران

به گزارش شفاآنلاین،این کنفرانس از نوزدهم دی ماه سال جاری  به مدت سه روز در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش دکتر پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی ،  مهندس سید محمد بهشتی رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی دیگر از مقامات و مسئولین کشوری از غرفه شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران بازدید نمودند.
همچنین برگزاری کارگروه های آموزشی به طور همزمان در کنار سخنرانی ها و کارگاه های تخصصی، یکی دیگر از برنامه های مهم این کنفرانس بود که با استقبال گسترده شرکت کنندگان مواجه شد.
گفتنی است شرکت سرمایه گذاری خانه سازی در اولین کنفرانس بلند مرتبه سازی با در اختیار داشتن غرفه ضمن ارائه توانمندی ها و معرفی پروژه های در دست اجرای خود به تعامل با شرکت کنندگان و بررسی فرصت های همکاری با سایر شرکت های حاضر در کنفرانس پرداخت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: