کد خبر: ۴۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۳ - 2015January 15
شفاآنلاین :مشاور مدیر عامل در امور ورزش سازمان تامین اجتماعی گفت : نخستین المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با هدف ایجاد همدلی بیشتر، بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین این قشر آغاز شد.

به گزارش شفاآنلاین، «شهرام هروی» افزود: این المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران با حضور 220 نفر از کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی و مستمری بگیران این سازمان در استان گیلان در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: این المپیاد در رشته های فوتبال رومیزی، شنا، پینگ پنگ، تفنگ بادی و شطرنج برگزار می شود و جوانترین شرکت کننده متولد سال 1355 و مسن ترین بازیکن نیز متولد سال 1310 است.

مشاور مدیر عامل در امور ورزش سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: کارکنان بازنشسته و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی استقبال بسیار پر شوری از این دوره از المپیاد داشتند و دوره بعدی آن نیز سال آینده در تقویم ورزشی این سازمان گنجانده شده است.

وی گفت: بازنشستگان سرمایه های سازمان تامین اجتماعی هستند و مدیران ارشد این سازمان توجه ویژه ای به این گروه از مخاطبان تامین اجتماعی دارند.

هروی افزود: اولین المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران 24 و 25 دی ماه جاری در استان گیلان در حال برگزاری است و ثبت نام بازنشستگان نیز توسط کانون های بازنشستگی سراسر کشور انجام شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: