کد خبر: ۴۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۳ - 2014December 29
شفاآنلاین-رییس کل دادگستری لرستان خبر سرقت مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز را که پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با ماموران پلیس درگیر شدند را تکذیب کرد.


به گزارش شفا آنلاین،جعفر بدری در این باره گفت: هیچ سرقت مسلحانه ای از بانک‌های شهر الیگودرز انجام نشده و سارقان هیچ رابطه ای با استان لرستان ندارند و این خبر کذب است.

او گفت: دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با عاملان ناامنی و بر هم زنندگان آرامش و امنیت اجتماعی و روانی قاطعانه برخورد خواهد کرد و اجازه نمی دهد کسی در جامعه خلل و بی نظمی ایجاد کند.

او گفت: افرادی که به هر بهانه ای قصد بر هم زدن امنیت مردم را داشته باشند و خللی در آرامش اجتماعی ایجاد کنند، مطمئن باشند دستگاه قضایی قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.

رییس کل دادگستری لرستان در ادامه گفت: ارتباط سارقان مسلح اصفهانی که با ماموران ناجا درگیر شدند را با لرستان تکذیب می کنم و این سارقان هیچ ارتباطی با استان لرستان ندارند و هیچ گونه سرقت مسلحانه ای در این استان رخ نداده است.

براساس این گزارش تیر اندازی در شهرستان خمین و گلپایگان توسط سارقین بانک این سارقین در صبح شنبه 6 دی ماه سال جاری به یکی از بانکهای شهرستان خمین یورش برده و با کشتن یک نفر متواری می‌شوند و به سمت استان اصفهان و شهرستان گلپایگان حرکت می‌کنند که در راه با مامورین نیروی انتظامی مواجه شده و با شهید کردن چهار نفر به حرکت خود ادامه می‌دهند.

میزان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: