کد خبر: ۴۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۳ - 2014December 27
شفاآنلاين :همزمان با درگذشت مرحوم ابراهيم دربانيان ،مديركل اسبق روابط عمومي سازمان تامين اجتماعي كشور،اداره كل روابط عمومي اين سازمان به همين مناسبت پيام تسليتي به اين شرح صادركرد:

به مناسبت درگذشت ابراهیم دربانیان مدیرکل اسبق روابط عمومی این سازمان

انالله و انا الیه راجعون
مرحوم شادروان ابراهیم دربانیان مدیرکل اسبق روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی و از فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات دار فانی را وداع گفت.
اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی این ضایعه دردناک را به خانواده ایشان و تمامی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی و فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
همکار و برادر ارجمندمان مرحوم شادروان ابراهیم دربانیان بیش از 35 سال در حوزه روابط عمومی و ارتباطات منشأ خدمات ارزشمند و اثرات خیر بود و جامعه کارگری، کارفرمائی و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه آن مرحوم برای رفع مشکلات و برآورده شدن خواسته‌ها بهره مند شده‌اند.
حسن خلق، مردم‌داری، صمیمیت و صفا از ویژگی‌های اخلاقی بارز آن مرحوم بود و بسیاری از فعالان عرصه ارتباطات ایشان را با این صفات حسنه می‌شناسند.
ضایعه درگذشت آن مرحوم را به خانواده محترم ایشان، مدیریت ارشد و تمامی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی بالاخص فعالان جامعه ارتباطی و روابط عمومی کشور تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منّان مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نماییم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: