کد خبر: ۴۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۳ - 2014December 24
شفاآنلاین-مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم پس از برگزاری نخستین جشنواره ازدواج و خانواده، مقدمات لازم را برای تصویب برگزاری دائمی این جشنواره در شورای عالی انقلاب فرهنگی فراهم کنیم.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر بهمن بهمنی با اعلام این خبر اظهار کرد: برگزاری جشنواره ازدواج و خانواده، جزو مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان است و قصد داریم پس از پایان برگزاری جشنواره ازدواج و خانواده مکاتبات خود را در جهت تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی با مسئولان این شورا آغاز کنیم.

وی درباره مزایای تصویب جشنواره ازدواج و خانواده در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در صورت تصویب، این جشنواره هر سال برگزار می‌شود و جزو برنامه‌های مصوب قرار می‌گیرد. علاوه بر آن دبیرخانه دائمی آن تشکیل می‌شود و تولیدکنندگان آثار با توجه به برگزاری سالانه آن، سعی می‌کنند که خود را با زمانبندی جشنواره وفق دهند.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان درباره استقبال دستگاه‌ها و رسانه‌ها از نخستین جشنواره ازدواج و خانواده افزود: استقبال در 9 محور از 13 محور جشنواره بسیار زیاد بوده است به گونه‌ای که قصد داریم برای برخی از محورها مهلت ارسال آثار تعیین کنیم.

ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: