کد خبر: ۴۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 16
رییس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي خبرداد:
شفاآنلاين :رییس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفت :با شکل گیری سامانه 1690 اثبات شد تعداد قلیلی از جامعه پزشکی در وادی اخذ تعرفه های غیرمتعارف قرار دارند
به گزارش شفاآنلاين ،دكتر علي اصغر پيوندي با اشاره به اجرای موفقیت آمیز مرحله اول و دوم طرح تحول نظام سلامت و آغاز اجرای مرحله سوم آن اظهار داشت: این طرح ملی در راستای ارایه خدمت بهتر به مردم می باشد و در عین حال ارزش گذاری خدمات برای همکاران پزشک و پرستاران نیز انجام شد.

دکتر پیوندی مرحله سوم طرح تحول سلامت را گذر تاریخی و حساسی دانست و افزود: باید تمامی کارکنان مجموعه سلامت در راستای اجرای صحیح و دقیق آن ، یاری داشته باشند بنابراین ارایه پیشنهادات و راهکارها توسط همکاران در این خصوص می تواند به دانشگاه در پیمودن این مسیر کمک کند تا امور به درستی اجرا شود.

دکتر پیوندی در سخنان خود با اشاره به راه اندازی سامانه 1690 گفت : خوشبختانه با آغاز بکار سامانه 1690 اثبات شد که تعداد قلیلی از جامعه پزشکی در وادی اخذ تعرفه های غیرمتعارف قرار دارند و این موضوع مستند سازی شد.

وی اظهار داشت: از زمان شکل گیری این سامانه یعنی از 15 آبان ماه تاکنون براساس شکایاتی که از سوی مردم در بحث تعرفه ای به این سامانه واصل شده است، فقط 18 پرونده از تهران داشته ایم . با توجه به این که 40 درصد از حجم خدمات پزشکی کشور در استان تهران ارایه می شود و بالغ بر 35 هزار نفر پزشک و متخصص و کادر سلامت در استان تهران فعالیت می کنند، این میزان پرونده بسیار ناچیز است. بنابراین می توانیم افتخار کنیم که جامعه پزشکی ما جامعه ای سالم و شاداب و به دور از حاشیه سازی است و با امید بهتری این راه را ادامه دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي با ذکر این مطلب که بحث تعرفه گذاری ، بحثی است که سالهای سال با آن درگیر بوده ایم ، اظهار امیدواری کرد که با اجرایی شدن کامل مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت ، پزشکان، پرستاران و همه کادر سلامت، طعم شیرین اجرای این طرح را بچشند و البته این شروع کار است و برای نهادینه شدن آن، چندین سال زمان لازم است .

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پزشك متخصص
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
0
0
بنظر بنده خيلي بيشتر از اين حرفهاست ،حداقل سري به دي كلينيكها بزنيد خودتان متوجه ميشويد بخصوص شرق تهران!
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: