کد خبر: ۴۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 16
شفاآنلاین-تهیه کننده و کارگردان مستند 'راز دار' گفت: این برنامه با موضوع ایدز و محوریت پاسخ به سئوالات درباره چگونگی ابتلا به ایدز و نشانه های آن از شبکه یک پخش می شود.
به گزارش شفا آنلاین،فرزاد توحیدی افزود: این برنامه که روز چهارشنبه ساعت 19:30 از شبکه یک پخش می شود، یکی ازجامع ترین مستندهایی است که تاکنون درباره ایدز ساخته شده و به سئوالات مردم در قالبی داستان گونه و مستند بازسازی پاسخ می دهد.

وی اضافه کرد: در این مستند یک راننده تاکسی را می بینیم که با مسافران خود که مردم عادی کوچه و بازار هستند درباره ایدز صحبت می کند و آنها هم سئوالات خود را درباره ایدز می پرسند.

توحیدی گفت: در این مستند دو مرکز 'هات لاین' را که به طور شبانه روزی و رایگان به سئوالات مردم درباره ایدز پاسخ می دهد و مرکزی را که بطور رایگان از متقاضیان آزمایش ایدز می گیرد به مردم معرفی می کنیم.

کارگردان مستند راز دار افزود: هم اکنون 300 مرکز در ایران وجود دارد که از مردمی که مشکوک به ایدز هستند به طور رایگان خدمات پزشکی می دهند اما بسیاری از وجود این مرکز اطلاع ندارند و ما در این مستند این مرکز را معرفی می کنیم.

توحیدی گفت: همچنین در این مستند 40 دقیقه ای، اطلاعات غلط موجود درباره نحوه ابتلا و دوره پنهان بیماری ایدز در بین مردم اصلاح می شود.

این برنامه در گروه مستند شبکه یک و با همکاری وزارت بهداشت و درمان تهیه شده است.
ایرنا
برچسب ها: ایدز ، مسافر ، مستند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: